visrk
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

K18-toiminta

2 posters

Siirry alas

K18-toiminta Empty K18-toiminta

Viesti  Tiia Ke Helmi 25, 2009 11:58 pm

Hei kaikki enemmän tai vähemmän rakkaat täysi-ikäiset ystäväni,

tässä päivänä muutamana keskustelin Helin kanssa ja sain kuin sainkin avaimen Pappilaan. Ei se loppupelissä niin vaikeaa ollukaan, kun Pusalla taisi olla hyvä päivä.

Minä olen ottanut vastuulleni "vetää" näitä k18-iltoja. Jipii.

Ei vaan.

Perjantaina 6.3. pidämme k18-iltapalaverin, jossa keskustelemme ja pohdimme hyvin asialliseen sävyyn, kuten aina, siitä kuinka usein ja minä päivinä me tahdomme näitä huikean hauskoja, mutta kuitenkin niin asiallisia iltamia, joissa on tarjolla kahvia ja teetä, sekä mahdollisesti pullaa, keksiä, nameja ja muuta mukavaa. Jos työ niitä mukananne tuotte. Mie kustannan kahvi- ja teepaketin, koska srk ei vielä tänä vuonna ainakaan niitä meille tarjoa, ehkä ensi vuonna sitten, jos homma lähtee käyntiin.

Aloitamme poikkeuksellisesti jo kello 1800, jotta ehdimme nuorten messuun kuulemaan Jumalan sanaa.

Toivon suurta osallistuja määrää ihan siitä syystä, että myö voidaan sopia myös aiheista, joita myö halutaan käsitellä tän kevään aikana. Meidän on myös mahdollista pyytää vierailevia tähtiä, jos mie en teille riitä. Ja näin.

Nyt mie anon polvillani, et työ tulisitte sankoin joukoin, jotta tää homma lähtis kunnolla käyntiin, enkä mie turhautuisi. Ihan itsekkäistä syistä toimin siis. Olen paha ja syntinen, mikä on Eeron kanssa tänään tullut hyvinkin ilmi.

Wei, terveiset Päivärannasta! Pitäs vissiin mennä nukkumaan, tai sit ei... Sleep

// mitä kahvia sitä pitäs ostaa?

Miks mie en nyt saanu tätä laitettua kalenteriin?

Tiia
Omistautunut
Omistautunut

Viestien lukumäärä : 115
Join date : 19.11.2008
Ikä : 35
Paikkakunta : Imatra

Takaisin alkuun Siirry alas

K18-toiminta Empty Vs: K18-toiminta

Viesti  linttu. To Helmi 26, 2009 11:03 am

Kahvilaatua kommentoiden: Melkein mikä vain käy, jos keittäjä osaa keittää. Mutta itse suosin Juhlamokkaa ja Presidenttiä, jos oot rikas nainen niin voit toki ostaa jotain hienoja kahvilaatuja. Tulee yleellinen olo Very Happy

Tulen paikalle perjantaina.
linttu.
linttu.
Ahkera kirjoittaja
Ahkera kirjoittaja

Viestien lukumäärä : 69
Join date : 17.11.2008
Ikä : 33

Takaisin alkuun Siirry alas

K18-toiminta Empty Vs: K18-toiminta

Viesti  Tiia Ma Maalis 09, 2009 7:50 am

"Nuoret aikuiset kevät 2009


Pe 27.3 kello 19-21 Raamatun naiset, vetää Henna
Pe 17.4 kello 19-21 Kohti kesää! Kesän nuorten aikuisten kesän toiminnan suunnittelua ja vastuun jakoa, Ulrika.
Pe 8.5 kello 18-20 Rukous, Usko ja Pyhä Henki, vetää Allu
Pe 22.5 19-21 Raamatun nuoret, vetää Henna sekä viime katsaus kesään, Ulrika.

Kohtaamispaikkana Pappila, tarjolla hyvän seuran ja aiheiden lisäksi myös kahvia ja teetä sekä pientä purtavaa mikäli joku vaivautuu tuomaan mukanaan. Rolling Eyes
Tulkaa mukaan yhdessä mahdollistamaan nuorten aikuisten toiminnan käyntiin saaminen.

Terkuin Ulrika"

Tiedotti foorumille Ulrikan puolesta Tiia. Adios.

/Jos joku osaa, jaksaa, viitsii, olisin tytyväinen jos nää saisi laitettua kalenteriin. Tänks.

Tiia
Omistautunut
Omistautunut

Viestien lukumäärä : 115
Join date : 19.11.2008
Ikä : 35
Paikkakunta : Imatra

Takaisin alkuun Siirry alas

K18-toiminta Empty Vs: K18-toiminta

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa